Yooda pilot magnetic pro 99-kanałowy, ysh
Cena regularna:
towar niedostępny
Pilot YOODA Magnetic PRO 99-kanałowy został zaprojektowany z myślą o sterowaniu urządzeniami wyposażonymi w komunikację dwukierunkową oraz silnikami EVS Smart Home.
Komponenty systemu obejmują:
- centralę YSH,
- napędy do rolet zewnętrznych RS EVS,
- piloty YSH.
Dzięki intuicyjnej i łatwej w obsłudze aplikacji istnieje możliwość zdalnego sterowania automatyzacją rolet za pomocą telefonu lub tabletu z dowolnego miejsca. Funkcja komunikacji dwukierunkowej umożliwia otrzymywanie informacji zwrotnych dotyczących wykonywanych działań, co pozwala monitorować rzeczywiste położenie sterowanej rolety.
Inteligentne zarządzanie budynkiem zdobywa coraz większą popularność, nie tylko w przypadku dużych obiektów, ale także w budynkach mieszkalnych. Zintegrowany system automatyzacji dla wszystkich urządzeń w budynku znacząco ułatwia codzienne życie.
Kluczowe zalety dla użytkowników:
- Piloty MAGNETIC PRO YSH, z systemu YOODA Smart Home, są dedykowane do komunikacji dwukierunkowej,
- 99-kanałowy pilot pozwala na sterowanie wieloma napędami lub 99 grupami o maksymalnie 20 napędach,
- Magnetyczny uchwyt nie tylko nadaje pilotowi nowoczesny wygląd, ale także zapewnia wygodę podczas jego podnoszenia i odkładania,
- Urządzenia te są kompatybilne ze wszystkimi elementami systemu YOODA Smart Home.
Specyfikacja pilota MAGNETIC PRO:
- Częstotliwość: 433 MHz,
- Zasięg działania to 200 metrów na otwartej przestrzeni oraz 35 metrów wewnątrz pomieszczeń,
- Zasilanie: 3 V, z wykorzystaniem baterii CR2450,
- Pilot ma możliwość sterowania pięcioma silnikami lub grupą o maksymalnie 20 napędach na jednym kanale,
- Temperatura pracy wynosi od 0 °C do ± 50 °C,
- Gwarancja 2 lata
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
140,00 zł
Cena regularna:
175,00 zł
69,00 zł
66,00 zł
45,00 zł
141,60 zł
Cena regularna:
177,00 zł
108,00 zł
164,80 zł
Cena regularna:
206,00 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.